Curefinder

Met Curefinder naar de oplossing van jouw gezondheidsklacht


Ons werk

Wat was ons startpunt?

Commercieel ondernemer Marjolein de Groot (voormalig Sales een Commercial Director bij bol.com en Treatwell.nl) klopte bij Tom Orrow aan met het idee voor een heel nieuw platform, dat de consument een-op-een verbindt met behandelaren in de complementaire of alternatieve gezondheidszorg.

Wat hebben we voor Curefinder gedaan?

We dragen graag bij aan goede ideeën die Nederland gezonder maken. Daarom zijn we passend bij ons samenwerkingsmodel, een partnerschap met Marjolein aangegaan, dat is gebaseerd op samen investeren en samen groeien. Tijdens de eerste fasen van samen investeren hebben we onder meer ontdekt dat het vinden van de juiste behandeling voor je gezondheidsklacht niet gemakkelijk is. En hebben we met elkaar een platformconcept ontwikkeld dat daar een oplossing voor gaat bieden!

En het resultaat?

Onderdeel van het concept is ook het verdienmodel, dat de basis was voor een eerste aanzet van de Business Case: de te verwachten kosten en opbrengsten. Deze eerste inschatting is voor ons beiden voldoende reden om in volle overtuiging de volgende stap te zetten: samen investeren we in het valideren van het concept in de markt. Zijn de reacties van de klantgroepen positief en blijkt er inderdaad voldoende potentie, dan zijn we klaar voor de uitrol.

Meer weten over deze case?
Mail Petra Lubbers

Meer weten over deze case?
Mail Petra Lubbers