Semmie

Beleggen voor niet-beleggers bij Semmie

Schermafbeelding 2022-03-29 om 15.38.22

Wat was ons startpunt?

Semmie was een heel geheel nieuw beleggingsplatform, waarmee ze de wereld van het beleggen openbreken. Dat doen ze door het makkelijker en toegankelijker te maken voor beginnende beleggers.

Wat hebben we voor Semmie gedaan?

Semmie zet als eerste 100% online beleggingsplatform de wereld van het beleggen op z’n kop. Deze disruptieve manier van denken, vroeg om een disruptieve campagne. We gebruikten een onconventionele tone-of-voice om niet-beleggers aan te spreken met een online conversiecampagne. Hierin worden de meest voorkomende vooroordelen rondom beleggen op ludieke wijze ontkracht door Sem Jr. van Berkel, de founder van Semmie. Naast de introductiecampagne waren we ook verantwoordelijk voor growth hacking en een edm-campagne om meer inleg te genereren onder bestaande klanten.

semmie-logo

En het resultaat?

Dankzij de slimme uitrol van de campagne, growth hacking en edms op de bestaande klantenbase, zorgde Tom Orrow voor heel wat conversie. Semmie is nu een bekende challenger in de beleggingsmarkt en heeft een flinke groeispurt doorgemaakt.

Meer weten over deze case?

Lisette Schönhage

Lisette is een van onze Product Owners. En wát voor een?! Lisette voelt alles en iedereen haarfijn aan. Daardoor weet ze precies de juiste balans te vinden tussen het benutten van de techniek, het belang voor de business en de inzet van de developers. Lisette is gespecialiseerd in Agile development en business analyse, en deed haar ervaringen op bij de grote spelers, zoals Rabobank en Albert Heijn. Daar bracht ze niet alleen nieuwe proposities tot leven, maar innoveerde ze ook de IT infrastructuur. Als Product Owner bij Tom Orrow zorgt zij ervoor dat voor iedereen helder is wat er wanneer gebouwd moet worden, en alle zeilen worden bijgezet, om jouw droom-business werkelijkheid te maken.

Product Owner

Chat openen
1
Scan de code
Hallo! Wil je rechtstreeks contact met Petra?