Semmie

Beleggen voor niet-beleggers bij Semmie

Ons werk
Video player
Cancel

Wat was ons startpunt?

Semmie was een heel geheel nieuw beleggingsplatform, waarmee ze de wereld van het beleggen openbreken. Dat doen ze door het makkelijker en toegankelijker te maken voor beginnende beleggers.

Wat hebben we voor Semmie gedaan?

Semmie zet als eerste 100% online beleggingsplatform de wereld van het beleggen op z’n kop. Deze disruptieve manier van denken, vroeg om een disruptieve campagne. We gebruikten een onconventionele tone-of-voice om niet-beleggers aan te spreken met een online conversiecampagne. Hierin worden de meest voorkomende vooroordelen rondom beleggen op ludieke wijze ontkracht door Sem Jr. van Berkel, de founder van Semmie. Naast de introductiecampagne waren we ook verantwoordelijk voor growth hacking en een edm-campagne om meer inleg te genereren onder bestaande klanten.

En het resultaat?

Dankzij de slimme uitrol van de campagne, growth hacking en edms op de bestaande klantenbase, zorgde Tom Orrow voor heel wat conversie. Semmie is nu een bekende challenger in de beleggingsmarkt en heeft een flinke groeispurt doorgemaakt.

Meer weten over deze case?
Mail Merlijn van Vliet

Meer weten over deze case?
Mail Merlijn van Vliet