NLZIET

Het komt allemaal samen bij NLZIET


cases verzamelpagina klein (450x500)

Wat was ons startpunt?

Steeds meer mensen kennen het streamingplatform NLZIET, maar weten niet goed wát NLZIET precies onderscheidt van de concurrentie. Tijd voor een nieuwe merkpositionering én een merkcampagne om dit over de bühne te brengen.

Wat hebben we voor NLZIET gedaan?

We dachten eerst de merkstrategie uit: NLZIET brengt alle Nederlandse zenders én kijkend Nederland samen in één app. Hier vind je Nederlandse zenders, krijg je gepersonaliseerde kijktips en zie je ook welke programma’s er nu leven bij je medelanders. Hier komt het allemaal samen. 

Met deze nieuwe positionering, ontwikkelden we een eerste merkcampagne die NLZIET stevig neerzet als het streamingplatform dat ongelooflijk veel te bieden heeft. Niet alleen alle Nederlandse zenders maar vooral ook wat hun content bij je losmaakt. Bovendien loopt NLZIET over van handige functionaliteiten. NLZIET is dus het platform van ‘en, en, en…’.

tijdelijk cases detailpagina klein (450x500)

En het resultaat?

De eerste campagne binnen de nieuwe positionering ging live met een tv-commercial EN een radiocommercial EN online video’s EN display banners. EN dat zorgde voor veel zichtbaarheid EN heel wat nieuwe abonnees.

Meer weten over deze case?

Lisette Schönhage

Lisette is een van onze Product Owners. En wát voor een?! Lisette voelt alles en iedereen haarfijn aan. Daardoor weet ze precies de juiste balans te vinden tussen het benutten van de techniek, het belang voor de business en de inzet van de developers. Lisette is gespecialiseerd in Agile development en business analyse, en deed haar ervaringen op bij de grote spelers, zoals Rabobank en Albert Heijn. Daar bracht ze niet alleen nieuwe proposities tot leven, maar innoveerde ze ook de IT infrastructuur. Als Product Owner bij Tom Orrow zorgt zij ervoor dat voor iedereen helder is wat er wanneer gebouwd moet worden, en alle zeilen worden bijgezet, om jouw droom-business werkelijkheid te maken.

Product Owner