NLZIET

Het komt allemaal samen bij NLZIET


Ons werk
Video player
Cancel

Wat was ons startpunt?

Steeds meer mensen kennen het streamingplatform NLZIET, maar weten niet goed wát NLZIET precies onderscheidt van de concurrentie. Tijd voor een nieuwe merkpositionering én een merkcampagne om dit over de bühne te brengen.

Wat hebben we voor NLZIET gedaan?

We dachten eerst de merkstrategie uit: NLZIET brengt alle Nederlandse zenders én kijkend Nederland samen in één app. Hier vind je Nederlandse zenders, krijg je gepersonaliseerde kijktips en zie je ook welke programma’s er nu leven bij je medelanders. Hier komt het allemaal samen. 

Met deze nieuwe positionering, ontwikkelden we een eerste merkcampagne die NLZIET stevig neerzet als het streamingplatform dat ongelooflijk veel te bieden heeft. Niet alleen alle Nederlandse zenders maar vooral ook wat hun content bij je losmaakt. Bovendien loopt NLZIET over van handige functionaliteiten. NLZIET is dus het platform van ‘en, en, en…’.

En het resultaat?

De eerste campagne binnen de nieuwe positionering ging live met een tv-commercial EN een radiocommercial EN online video’s EN display banners. EN dat zorgde voor veel zichtbaarheid EN heel wat nieuwe abonnees.

Meer weten over deze case?
Mail Merlijn van Vliet

Meer weten over deze case?
Mail Merlijn van Vliet