Tommie blogt

Tom Orrow over online platformen

Armoedehulp opschalen met een app?

Ik stond met mijn dochtertje van 5 in de Hema. Naast mij stond een moeder met haar dochter van een jaar of 12 schoolspullen uit te zoeken. Als moeders keken we elkaar kort aan. Ik kreeg een live kijkje in de toekomst. Zij een live kijkje in het verleden. Onze…

Lees verder

Breng mensen dicht bij elkaar op afstand

Inmiddels is het voor vrijwel iedereen de gewoonste zaak van de wereld. Je zoekt ‘s ochtends werkplekje in huis op. Alle mogelijke communicatietools worden opgestart. En het Zoomen, Teamen, Facetime, Slacken, etc. kan beginnen. Af en toe loopt er een kind in beeld. Zo nu en dan gaat de deurbel…

Lees verder

Is deze blog door algoritmen geschreven?

We kennen algoritmen als slimme regels die je zoekmachine helpen bij het presenteren van de juiste zoekresultaten. Algoritmen maken de inzet van technologie slimmer, handmatige handelingen overbodig en veel consumenten ervaren een betere service of dienst. Maar wat als deze dienst een boek of een krant is, of deze blog?

Lees verder

Laat je niet te veel betoveren door beloftes van growth hacking

‘Growth Hekserij’ noem ik het. Dagelijks spreek ik ondernemers die wild enthousiast worden van de betoverende resultaten van hun zogenaamde ‘growth hackers’. Een mooie functietitel voor die marketeers die met de inzet van minimale middelen zoveel mogelijk nieuwe klanten proberen binnen te halen via digitale kanalen. Ze overtreffen het ene…

Lees verder

Als we facturen voortaan nou ‘ns alleen betalen bij succes?

Wat denk jij als opdrachtgever bij ‘uurtje factuurtje’? Ik heb altijd het gevoel dat ik te veel betaal. Uren geschreven met een vork. Of gerekend met een lekker dik tarief. Dat ‘oneerlijke’ gevoel wordt eigenlijk alleen weggenomen als een bedrijf ook echt waarde heeft geleverd. Maar meestal voel ik me…

Lees verder

Lisette Schönhage

Lisette is een van onze Product Owners. En wát voor een?! Lisette voelt alles en iedereen haarfijn aan. Daardoor weet ze precies de juiste balans te vinden tussen het benutten van de techniek, het belang voor de business en de inzet van de developers. Lisette is gespecialiseerd in Agile development en business analyse, en deed haar ervaringen op bij de grote spelers, zoals Rabobank en Albert Heijn. Daar bracht ze niet alleen nieuwe proposities tot leven, maar innoveerde ze ook de IT infrastructuur. Als Product Owner bij Tom Orrow zorgt zij ervoor dat voor iedereen helder is wat er wanneer gebouwd moet worden, en alle zeilen worden bijgezet, om jouw droom-business werkelijkheid te maken.

Product Owner

Chat openen
1
Scan de code
Hallo! Wil je rechtstreeks contact met Petra?