Onze mensen

Dit zijn wij

Ook werken bij Tom Orrow?

DSC_8353

Petra Lubbers

Petra is onze Managing Director, maar ook een doorgewinterde business manager voor onze klanten. Ze heeft meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van media, reclame, boeken en e-commerce. De laatste 10 jaar was ze digital director bij diverse bedrijven als bol.com, Novamedia en Bruna, waar ze meerdere innovaties en platform-transformaties realiseerde. Petra werkt graag in multi-disciplinaire teams aan een duidelijke set doelstellingen. Haar specialismen liggen bij Business Strategy, Campaign Strategy, Agile Development en E-commerce.

Managing Director | Partner

Chris Heijdenrijk

Onze Chris heeft effectiefefficiënt en constructief als zijn middle names. En dat komt goed uit, want als onze Operations Director geeft hij samen met Petra leiding aan ons bureau. Daarnaast past hij als Strategy Director diezelfde kwaliteiten toe op de strategische en platform-vraagstukken van onze klanten. Chris heeft ruim 15 jaar managementervaring in binnen- en buitenland, bij bedrijven als De Nationale Postcodeloterij, Spil Games en AS Watson. Daarnaast was hij onder andere verantwoordelijk voor de succesvolle lancering van gaming platform KoGaMa en de replatforming van de e-commerce sites van Bruna en BookSpot. Of hij zelf toevallig ook van gamen en lezen houdt? Vraag het ’m eens!

Strategy & Operations Director | Partner

Tjerk Jan Oord

Als Creative Director knoopt Tjerk Jan strategische inzichten, creatieve concepten en digital design aan elkaar om succesvolle campagnes en platforms tot leven te wekken. Met een fris enthousiasme bekijkt hij uitdagingen vanuit verschillende perspectieven, altijd op zoek naar verrassende oplossingen. Dat deed hij eerder met contentcampagnes voor Zilveren Kruis Zakelijk, de volledige herlancering van Intermediair en de klimaatcampagne van de Rijksoverheid. TjerkJan is opgeleid als visual designer, doorgegroeid als reclamecreatief en nu gespecialiseerd in digitale projecten waar vorm, functie en verhaal optimaal samen komen.

Creative Director

Olaf van Haarlem

Olaf is onze allround designer. Want Olaf ontwerpt niet alleen brand identities die staan als een huis, maar is ook User Experience designer. Een gouden combo! Hij heeft ruim 15 jaar ervaring, o.a. als design lead bij Bol.com, Wehkamp en Sanoma. Daarnaast heeft Olaf de visual design van diverse A-merken zoals Blokker, Xenos en Intertoys getransformeerd naar een eigentijdse online User en Brand Experience. In zijn design concepten zoekt hij continu naar de ideale mix tussen mens, business en technologie. Zijn specialiteiten op een rij: Design Thinking, User Experience Design en Brand Identity Design.

Service Design Director

Daniëlle Freriks

Daniëlle is onze commerciële go-getter. Ze heeft ruim 20 jaar ervaring in e-commerce, innovatie en digitale transformatie. Ook in het draaien en optimaliseren van dagelijkse digitale business heeft ze een flinke bak ervaring. Ze zette haar commerciële skills al in voor uitgeverijen als Sanoma, WPG en Noordhoff, en retailorganisaties als Aldipress en Bruna. Door haar combinatie van senioriteit en een aanstekelijk jeugdig enthousiasme, krijgt Daniëlle veel voor elkaar. Plezier in het werk – halen én brengen – is haar drijfveer; ze houdt erg van een lolletje. Maar is streng in de leer als het gaat om data, solide business cases, agile principes, gevalideerde aannames en vooral: resultaatgerichtheid.

E-commerce Director

Aagje van Meegen

Aagje is onze drijvende kracht achter het inspelen op de behoeften van jouw doelgroep, op een manier die je merk onderscheidend en herkenbaar maakt, en bouwt aan engagement. Ze heeft meer dan 15 jaar ervaring, die ze onder andere opdeed als merkstrateeg bij internationale reclamebureaus als Y&R en Ogilvy. Daarnaast ontwikkelde ze diverse vernieuwende merkinitiatieven en bracht ze merkdenken naar de wereld van online product concepting. Aagje loopt warm voor merken die maatschappelijk willen bijdragen en is gespecialiseerd in merkstrategie en de doorvertaling naar platform-concepten.

Brand & Concepts Director

Melle Meijer

Onze Product Owner Melle is tweetalig: hij spreekt vloeiend de commerciële taal van de business én de technische taal van development. Zijn ‘tweetaligheid’ helpt hem om mensen met verschillende achtergronden en afdelingen mee te krijgen in bestaande en nieuwe ontwikkelingen. Uitdagingen benadert hij vanuit beide perspectieven, met uiteraard altijd de ideale klantervaring en -reis in gedachten. Die ervaring heeft hij opgebouwd doordat hij ondermeer als Programmeur, Scrum Master en Product Owner heeft gewerkt. En dat deed hij bijvoorbeeld bij Versatel, Tele2 en als zelfstandig ondernemer voor onder andere de Gemeente Amsterdam, Startup In Residence en de SIGRA. Challenges oplossen? Out of the Box denken? Innoveren? Kom maar door, want voor onze Melle is dat a way of life!

Digital Product Owner

Maaike Ridder

Maaike is een spin in het web en een echte bouwer. Met haar enthousiasme en positiviteit weet zij jouw droomconcept uit te werken tot een gebruikersvriendelijk platform. Uiteraard op een agile werkwijze en als bruggenbouwer tussen de business en de designers, copywriters en developers. Ze heeft vele jaren gewerkt in de tijdschriftenwereld (o.a. Ouders van Nu, Libelle en Margriet) en bij Just Eat Takeaway.com (Thuisbezorgd.nl). Ze is actief geweest in diverse digitale rollen: van Campagne Manager tot Product Manager. Optimalisaties, re-designs en het (her)bouwen van compleet nieuwe webshops; als Product Owner heeft Maaike ervaring met verschillende website en app projecten. Een doorzetter die ervoor zorgt dat jouw digitale product tot in de puntjes uitgebouwd wordt!

Product Owner

Lisette Schönhage

Lisette is een van onze Product Owners. En wát voor een?! Lisette voelt alles en iedereen haarfijn aan. Daardoor weet ze precies de juiste balans te vinden tussen het benutten van de techniek, het belang voor de business en de inzet van de developers. Lisette is gespecialiseerd in Agile development en business analyse, en deed haar ervaringen op bij de grote spelers, zoals Rabobank en Albert Heijn. Daar bracht ze niet alleen nieuwe proposities tot leven, maar innoveerde ze ook de IT infrastructuur. Als Product Owner bij Tom Orrow zorgt zij ervoor dat voor iedereen helder is wat er wanneer gebouwd moet worden, en alle zeilen worden bijgezet, om jouw droom-business werkelijkheid te maken.

Product Owner

Shira Bordes

Shira is onze campagne-tijger. Heb je een campagne-vraag? Dan zal Shira van begin tot eind aan jouw zijde staan, om jouw vraag om te zetten naar het realiseren van een mooie en effectieve campagne. Dat deed ze al bij Initiative als RTV Planner, bij diverse producenten als TV Producer en bij RTL als Projectleider (Branded & Digital) Content. Ze heeft een mooie diversiteit van grote en kleine campagnes op haar naam staan, voor Cordaid, Suzuki, Jumbo, T-Mobile en vele andere merken. Shira geeft inhoudelijk sturing en is tegelijkertijd een echte regelneef. De perfecte combi voor jouw perfecte campagne.

Pojectmanager Campagnes

Simone van Bijsterveldt

Simone is onze smart sister en affiliate partner als het gaat om het binnenhalen van funding en het organiseren van de financiën. Daarom noemen we haar ook wel: Simone van de Centen! Ze helpt onze klanten bij het zoeken naar de juiste financiering en het organiseren van de financiële huishouding, die nodig is om hun toekomstplannen werkelijkheid te maken. Simone is een doorgewinterde CFO met meer dan 20 jaar werkervaring op diverse terreinen. Zo heeft ze via KPMG aan vele media- en goededoelenorganisaties kunnen meewerken. Bij Novamedia en MediaMonks stond zij zelf als CFO aan het roer. Daarnaast is ze oprichter van Liobé, waarmee ze organisaties adviseert op het gebied van finance, M&A en sustainability. Met Simone krijg je je financiële touwtjes in handen!

Funding & Finance Expert

Michiel Dijkstra​

Michiel is onze doorgewinterde platform marketeer die het ene moment floreert als team manager en het andere moment de man is die je aan tafel wilt hebben als inhoudelijk expert. Als manager zorgt hij ervoor dat marketing teams perfect op elkaar ingespeeld raken en als geoliede machine de toekomst in glijden. Als inhoudelijk expert brengt hij de marketingstrategie van je platform op orde, of zorgt voor een helder uitrolplan voor je vers te lanceren platform. Als expert op het gebied van platform-marketing heeft hij de finesse in de vingers hoe de tweezijdige doelgroep van aanbieders en afnemers aan te zetten. Hij heeft meer dan 15 jaar ervaring in digital marketing, web- en appontwikkeling en marketing automation, en realiseerde groei voor onder andere de VriendenLoterij, BookSpot en uitzendplatform Youbahn.

Digital Marketing Director

Anne Voogt

Anne is nieuwsgierig. En dat komt goed uit, want als Business Designer is het cruciaal dat hij weet wat de drijfveren zijn van onze klanten en de gebruikers van hun platform. Anne is vooral op zoek naar kansen om waarde te creëren voor onze klanten én hun gebruikers. Met zo’n 15 jaar ervaring brengt hij veel kennis mee van Design Thinking en Agile Development. Die ervaring deed Anne onder andere op bij KLM, bij het neerzetten van het nieuwe Customer Experience Team. Daarnaast heeft hij als Business Designer meegewerkt aan een rijke schakering aan online platformen, van compleet nieuwe concepten tot en met optimalisatieprojecten. Anne is het gelukkigst als hij een divers team kan faciliteren in het ontwikkelen van nieuwe of vernieuwde concepten. En daar maakt hij andere mensen ook gelukkig mee!

Business Designer a.i.

Fabienne Borghardt

Hop hop hop, Fabienne houdt van doorpakken. Want met data in de hand en ruim 15 jaar aan ervaring, kan ze snel knopen doorhakken, optimaliseren en – hop – verder leren voor weer de volgende optimalisatie. Zijn er nog geen data? Geen probleem: dan weet ze dat alsnog snel op te bouwen. De funnel zo optimaal mogelijk neerzetten om performance te pakken is waar het haar allemaal om gaat: hoe sneller de kassa rinkelt, hoe blijer Fabienne wordt. Bij Sanoma en DPG was zij o.a. binnen het Groei & Innovatie team verantwoordelijk voor  de E-Commerce van Libelle, Ouders van Nu en Flow Magazine. Ook met verkoop via marketplaces als Amazon heeft zij de nodige ervaring. Fabienne heeft een echte Growth Mindset en een aanstekelijke energie.

Digital Growth Manager a.i.

Micha Commeren

Micha is ons ondernemersgeweten. Hij heeft meer dan 20 jaar ervaring bij digital agencies, als art director én ondernemer. In 2008 was hij mede-oprichter van digital design agency Resoluut & Soda Studio. Daarnaast werd hij partner en de commerciële kartrekker van Makerstreet, van waaruit hij betrokken was bij een hele reeks van digitale bureaus die zich bezighielden met de digitale transformaties van veelal grote merken. Micha doet niets liever dan ondernemen, sámen met z’n klanten. Hij is dan ook de drijvende kracht achter ons bijzondere samenwerkingsmodel!

Adviseur

Mark Goede

Mark bedenkt campagnes voor onze klanten en is onze one-stop-copyshop. Hij heeft meer dan 12 jaar ervaring als (freelance) creative/copy en heeft gewerkt met en voor uiteenlopende bureaus als Publicis, Kokoro en Clockwork. Verder helpt hij onze merken ook met de (her)positionering en brand guides. Van huis uit socioloog en mede door die achtergrond gaat z’n hart sneller kloppen van merken met een positieve maatschappelijke bijdrage. Mark is gespecialiseerd in concepting, copywriting en creative direction. Hij neemt z’n werk uiterst serieus, zichzelf niet zo.

Campagne Creatief a.i.

Wolf Orrow

Met zijn grote ogen, zijn knuffelachtige aaibaarheid en een neus voor plezier, is Wolf de grote charmeur van ons bureau. Binnen Tom Orrow houdt hij zich met name bezig met stressverlagende activiteiten voor de rest van het team. Wolf zijn expertisegebieden zijn balspelletjes, middagwandelingen en kwispelend rondjes rennen door het kantoor. Wanneer hij zich daar niet mee bezighoudt vind je hem uitgestrekt slapend of zich gapend uitrekkend in een hoek van ons kantoor.

Chief Charm Officer

Willem van Groenland

Willem is onze zeer-gewaardeerde affiliate partner. Hij heeft meer dan 25 jaar ervaring in IT en programmamanagement. Willem heeft onder andere gewerkt als IT directeur bij bol.com, CIO bij Travix en Cargonaut en als CTO bij Shared Stories Group. Willem heeft een grondige kennis van IT systemen en IT architectuur, en weet keuzes te maken vanuit het perspectief van de business. Willem streeft naar slimme oplossingen waarbij er zo min mogelijk zelf gebouwd hoeft te worden, en is gespecialiseerd in IT, E-Commerce en Programmamangement.

IT Architect a.i.

Merlijn van Vliet

Merlijn is ons creatieve geweten. Hij heeft meer dan 15 jaar ervaring, als creative copywriter én ondernemer. In 2013 was hij een van de oprichters van Heartvertising Agency KOKORO, waar hij verantwoordelijk was voor diverse wel-bekende campagnes, waaronder die voor Trouw, Transavia, Simyo en Oxxio bijvoorbeeld. Merlijn doet niets liever dan bedrijven vooruit helpen met creativiteit. Hij is een rasechte ondernemer en gespecialiseerd in Branding, Copywriting en Creative Direction.

Adviseur

Chat openen
1
Scan de code
Hallo! Wil je rechtstreeks contact met Petra?