Online platformen zijn bij uitstek geschikt als aanjager van positieve impact. Want met de juiste platformen worden dingen haalbaar en schaalbaar. Dat komt door het ‘netwerkeffect’: iedereen die gebruik maakt van het platform is gebaat bij meer gebruikers. Want hoe meer gebruikers, hoe meer waarde het platform voor hen creëert.
Door dit netwerkeffect kunnen platformen exponentieel groeien, en daarmee ook de beoogde impact van platformen met een purpose realiseren. Daarom is het onze missie om via online platformen, samen met ónze klanten en hún gebruikers, positieve impact te maken!
Raken
Platformproposities & merkbelevingen
Samen met onze Business Designer en Een platform bedenken is één ding. Maar Merkstrateeg vind je de optimale purpose/ onder begeleiding van onze Funding Expert, market-fit, die we vertalen naar een platform- Service Designer, IT Architect en Digital propositie met een merkbeleving die mensen Product Owner zorgen we dat je platform ook in hun harten raakt.
Realiseren
Funding, design & ontwikkeling
Een platform bedenken is één ding. Maar onder begeleiding van onze Funding Expert, Service Designer, IT Architect en Digital Product Owner zorgen we dat je platform ook daadwerkelijk wordt gerealiseerd, geüpgraded, of omgebouwd.
Groeien
Campagnes en optimalisaties
Als je platform eenmaal draait zwengelt onze e-Commerce Manager samen met onze Digital Growth Manager, Campagne Manager en Creatives het netwerk-effect aan: afhankelijk van de fase waarin je platform zich bevindt, rollen webrand en performance campagnes uit, of voeren we platformoptimalisaties door die mensen in beweging brengen.
Partnerschap
Tom-Orrow investeert mee
Een platform bedenken is één ding. Maar onder begeleiding van onze Funding Expert, Service Designer, IT Architect en Digital Product Owner zorgen we dat je platform ook daadwerkelijk wordt gerealiseerd, geüpgraded, of omgebouwd.
Veel missiegedreven platformen zijn niet zo zeer ontstaan vanuit een consumentenbehoefte. Ze zijn ontstaan vanuit de drive om maatschappelijk bij te dragen. Het doel is dan ook niet per se winstmaximalisatie, maar om succesvol te zijn in die maatschappelijke bijdrage. En dat is natuurlijk fantastisch!
Maar ook al bestaat er in de samenleving steeds meer maatschappelijk bewustzijn, ook missiegedreven platformen moeten aansluiten bij een consumentenbehoefte met voldoende marktpotentie. Want alleen bij een goede purpose/market-fit groeit het aantal gebruikers en daarmee de beoogde impact van het missiegedreven platform.
Ontmoet de platformspecialisten van Tom Orrow: een inspirerende en multidisciplinaire mix van verfrissende denkers, optimistische waarmakers, resultaatgerichte idealisten en vrolijke samenwerkers.
Platformen met een purpose vragen omverfrissende manier van denken. En precies daar houden we van!
Niets motiveert ons meer dan werken aan een missie. Dus bij ons niet alleen maar mooie plannen: met veel plezier trekken we alles uit de kast om die missie te realiseren!
Hoe mooi je missie ook is, het werkt alleen als je het relevant weet de maken voor gebruikers, hier en nu. Dat is nodig om echt impact te maken – en daar zijn wij van!
Hoe mooi je missie ook is, het werkt alleen als je het relevant weet de maken voor gebruikers, hier en nu. Dat is nodig om echt impact te maken – en daar zijn wij van!
Als bureau van morgen zijn we altijd op zoek naar de talenten van vandaag. Wil jij je inzetten voor online platformen met een purpose? Laat het onze Petra Lubbers, oprichter en Managing Director, gerust weten. Of je nu Business Designer bent, Merkstrateeg, Creative, Product Owner, e-Commerce Manager, Growth Hacker, of iets dat we zelf nog niet bedacht hebben. Of neus eens lekker rond tussen onze vacatures:
Telefoon: (+31) 20 246 12 90
E-mail: welcome@tom-orrow.nl
Petra is onze Managing Director, maar ook een doorgewinterde business manager voor onze klanten. Ze heeft meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van media, reclame, boeken en e-commerce. De laatste 10 jaar was ze digital director bij diverse bedrijven als bol.com, Novamedia en Bruna, waar ze meerdere innovaties en platform-transformaties realiseerde. Petra werkt graag in multi-disciplinaire teams aan een duidelijke set doelstellingen. Haar specialismen liggen bij Business Strategy, Campaign Strategy, Agile Development en E-commerce.
Managing Director | Partner
Onze Chris heeft effectief, efficiënt en constructief als zijn middle names. En dat komt goed uit, want als onze Operations Director geeft hij samen met Petra leiding aan ons bureau. Daarnaast past hij als Strategy Director diezelfde kwaliteiten toe op de strategische en platform-vraagstukken van onze klanten. Chris heeft ruim 15 jaar managementervaring in binnen- en buitenland, bij bedrijven als De Nationale Postcodeloterij, Spil Games en AS Watson. Daarnaast was hij onder andere verantwoordelijk voor de succesvolle lancering van gaming platform KoGaMa en de replatforming van de e-commerce sites van Bruna en BookSpot. Of hij zelf toevallig ook van gamen en lezen houdt? Vraag het ’m eens!
Strategy & Operations Director | Partner
Als een boom in een bos omvalt en er is niemand in de buurt om het te horen, maakt het dan geluid? Of het nu gaat om bouwen aan de naamsbekendheid van je platform, een slimme validatie-check van je purpose/market-fit, of een groeiboost met minimale middelen, de O in Olger staat voor Oplossing. Met meer dan 20 jaar strategische, digital ervaring in media (OMD, OmnicomMediaGroup) en reclame (TBWA\NEBOKO) plus een flinke scheut ondernemerservaring, is hij bij Tom Orrow je man als het gaat om de groeistrategie van je platform.
Growth Director
Lisette is een van onze Product Owners. En wát voor een?! Lisette voelt alles en iedereen haarfijn aan. Daardoor weet ze precies de juiste balans te vinden tussen het benutten van de techniek, het belang voor de business en de inzet van de developers. Lisette is gespecialiseerd in Agile development en business analyse, en deed haar ervaringen op bij de grote spelers, zoals Rabobank en Albert Heijn. Daar bracht ze niet alleen nieuwe proposities tot leven, maar innoveerde ze ook de IT infrastructuur. Als Product Owner bij Tom Orrow zorgt zij ervoor dat voor iedereen helder is wat er wanneer gebouwd moet worden, en alle zeilen worden bijgezet, om jouw droom-business werkelijkheid te maken.
Product Owner